Sunday, September 27, 2009

Raya Oh Raya...

Salam kembali...agak lama jugak aku tak menulis disini...bg mereka yg bru saje mngetahui blog ni, trima kasih sudi singgah...kalo boleh tinggalkan laa jejak anda disini agar kami tahu yg anda melayari blog ini...terutama kpd anda BEKAS2 PELAJAR SK DATO' SAGOR batch 1991- 1996...

tuk raya kali ni, msih stay berkumpul dirumah aku...alkebetulan plak ade OPENHOUSE...jdinye lbih mudah berkumpul skali lgi dilebaran ni...jdinye xramai pun yg hadir...myb xde penekanan/ paksaan...myb jugak sbb thn lps dh jumpa, so dh jdi tak xcited nk jumpa...terpulang laa kpd sesiapa...bg aku membls msj aku pun dikira ckup baik...btul x???

TQ kpd kawan2 yg sudi hadir ke umah aku...Azdan & wife, Zairy, Pit, Aidil, Fauzan, Pian, Fairuz, Kamal, Ayoi, Fahmi...Bashah, Edang, Adibah, Raja Yusnizan, Fazila Daud, Yati, Atiqah Md Rasif, Khairul Nazirah & Azlah...

apa2 pun dpt jumpa raya kali ni lbih bermakna sbb dh xde segan2 pun...masing2 dh kenal ngn kwn2 lama...aku harap thn dpn kta stay lgi wat mcm ni...thanks korng sbb menjayakan lagi misi aku...disini aku sertakan pic yg sempat aku amik...nk pic yg lgi cun, aku suh azdan upload nti...

ok, SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN...ukhwah berkekalan...

No comments:

NetworkedBlog

SKDS BACK-TO-BACK 2009

SKDS BACK-TO-BACK 2009
BERGAMBAR SEMPENA HARI RAYA AIDILFITRI.
Related Posts with Thumbnails

Followers

Upgrade In Process.

Harap maaf. Blog ini masih dalam proses naiktaraf. Sebarang kesulitan amat dikesali.