Friday, December 26, 2008

aksi- aksi menarik mlm REUNION SKDS.....back2back

ni lah antara pose2 yg mcm2 ade laa.....



c fairuz baju hitam.......""uuhhu....xsabonye aku nk makan..nyum..nyum..""
azdan said....""wooih...korang...sabo lee...aku baru je nk duduk, baca doa dlu""


wow...aku dh lama xjumpa nasi ni.....kt klate mke budu je...(irin)
aku nk blaja layan korang..nti senang aku nk layan laki aku.....(ijah)

aku xlarat ni.....aku dh kenyang sngt......jom lee balik kome...nk tido...(azzim)


aku ngah blaja cara minum elok2 ni...aku nk kawin bln 1 beb...(ayoi)
jgn ingt ko sorang je nk jd pengantin ayoi, aku pun dah mule ngeto ni...(zairy)


pe hal ko azim....yg pi pusing kblakang nape??ko takut makwe ko ek...(pian)
aku bkn takut makwe aku...aku riso mak aku mrh...aku xkawin lg mane leh bergambo..(azim)


ok kwn2....jgn lupe afundi ZAIRY........zzaaasss....(zairy- bju putih)

wooii..woii...sore sumbang...sumbang...(kamal - bju merah)

akulah keturunan raja....(fairuz)

bnyk laa ko punya raja...aku ni...ngah blaja cane nk duk dpn mertua nti..(pian)


lagu ini ku tujukan khas buat tunang ku......ooh..sayang...(ayoi)

"ok kawan2......nti kta jumpa lagi ek......ade lagi aksi2 menarik ni.....ape2 pun jgn lupe basuh kaki...gosok gigi...amik wudhuk sblm tido n baca doa sblm tido......"

1 comment:

eyena said...

macih follow me.. ahaii rasa tak sbr nk jd cikgu lak..

NetworkedBlog

SKDS BACK-TO-BACK 2009

SKDS BACK-TO-BACK 2009
BERGAMBAR SEMPENA HARI RAYA AIDILFITRI.
Related Posts with Thumbnails

Followers

Upgrade In Process.

Harap maaf. Blog ini masih dalam proses naiktaraf. Sebarang kesulitan amat dikesali.